طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

نوزاد زیبا

1390/3/1 14:26
نویسنده : مامان طاهره
344 بازدید
اشتراک گذاری

نوزاد زیبا

طنین خانومم  نوزاد زیبای مامان ، این روزها حسابی نقل مجالسی ، و مامان حسابی از این قضیه لذت می بره. در این مدت هر کدوم از دوستان و آشنایان به دیدارت اومدن از زیباییت صحبت کردن ،خیلی جالبه هر کی می بینه ،می گه شما نوزاد زیبایی هستی و دختر بودنت مشخصه ، و می گن نوزادها معمولا ً زیبایی خاصی ندارند ولی طنین خانوم نوزاد زیبایی هست ،هر چند برای مامان این قضیه عجیب بود .چون مامان  هیچ وقت به زشتی و زیبایی آدم ها دقت نمیکنه ، علی الخصوص یک نوزاد !!!!!!!!!!!!!!!!

جالب بود هر کی می اومد می گفت زودتر طنین رو بیارید دل ما رفت واسه دیدنش اینقدر که تعریفش رو شنیدیم ، و می خواستن کلاهت رو بردارم که موهات رو هم ببینند ،ظاهرا ً بلندی موهات هم یکی از بحث های دوستان با هم بوده.

به هر حال من هزار بار خدا رو برای سلامت بودنت شکر می کنم. زیبایی خیلی خوبه هر چند مامان از این قضیه خوشحاله و لذت می بره ، ولی باید به شما دختر  دوست داشتنی ام بگم که مامان طاهره ، کلا ً برای ظاهر و زیبایی ارزش زیادی قائل نیست ،البته برا ی مرتب و تمیز بودن خیلی اهمیت می دهم ، ولی به نظر من زشت و زیبا به معنی واقعی وجود نداره ، چون همه مخلوق خدای عادل و مهربونی هستیم که همه بنده هاش رو به یک اندازه دوست داره، بنابراین منطقی نیست که بگیم  این خدای عادل کسی رو زشت خلق کرده.

 از نظر من زشتی و زیبایی توی ذهن و چشم آدمهاست ،در نتیجه می شه زیبایی رو توی هر چهره ای پیدا کرد. اینم یه نصیحت مادرانه برای دختر دلبندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
12 اردیبهشت 90 23:04
آفرین گلم خیلی قشنگ نوشتی
طاهره
13 اردیبهشت 90 15:37
ممنون مامان ماهان عزیز ،لطف داری عزیزم.