طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

همه فکر و ذکر مامانی

1390/3/1 14:12
نویسنده : مامان طاهره
301 بازدید
اشتراک گذاری

همه فکر و ذکر مامانی

عشقم ،طنین خانومم ،تمام فکر و ذکرم شدی ،دلم می خواد بهترین ها رو برات مهیا کنم.

امروز ظهر وقتی داشتم پای تلویزیون  می خوابوندمت ،یک دفعه میون جا به جا کردن شبکه ها ، اسم ماریا مونته سوری رو شنیدم و روی همون شبکه مکث کردم. واسم خیلی خیلی جالب بود که در ایران مدرسه ای وجود داره که از متد ماریا مونته سوری بهره می گیره ،من از نظریات آموزشی مونته سوری خوشم میاد و طرفدارشون هستم ،اون معتقده که آموزش باید در یک فضای فعال و مشارکتی باشه نه در یک فضای خشک و معلم-شاگردی.

یک مجتمع آموزشی بود که اسمش مجتمع مهدوی بود ،فضای خیلی جالبی داشت ،ایده های مدیرش فوق العاده بود ،همه چیزش عالی بود ، حداقل وجود چنین فضای آموزشی در ایران ما خیلی جالب و عالی بود ،وگرنه در کل که احتمالا ً همین هم کمبودهای زیادی داره،ولی سریع اومدم توی اینترنت سایتشون رو پیدا کردم و توی وبلاگت گذاشتم که یادم نره ، اگر جایی بهتر از این پیدا نکردم ، از اهواز به خاطر اینکه شما در این مدرسه درس بخونی می ریم تهران.

                 دوست دارم بهترین ها رو برای طنین زندگیم فراهم کنم ، البته بهترین با این تعریف ، آنچه که به پرورش جواهر ارزشمند وجود تو کمک کنه برای من بهترینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)