طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

طنین خانم سوپ خور می شود

1390/7/1 17:21
نویسنده : مامان طاهره
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان دیشب واست سوپ پختم.چند تکه هویج و سیب زمینی رو در آب و کمی روغن جامد گذاشتم وقتی حسابی پختن، کمی ورمیشل هم اضافه کردم، بعد همه رو در میکسر ریختم و بهت دادم ، هر چند قیافه و مزه جالبی نداشت،ولی شما دوست داشتی و ما در نهایت بی احتیاطی 4،5 قاشق، البته فقط نوک قاشق ،اونم قاشق خودت رو دادیم ،خوردی ، وعده قبلی هم 7-8قاشق ، حریره بادوم خورده بودی.

خلاصه که شب ساعت 7:30 خوابیدی و صبح ساعت 8 پا شدی که احتمالا ً اگر ما پا نمی شدیم ،شما هم همچنان می خوابیدی. که من حدس می زنم به خاطر تغذیه دیروزت بود.

بعد از صبحانه هم با هم رفتیم گلستان ،اونجا یک سری از دوستان هم بودن و کلی قربون صدقه دخترم رفتن،عکساش رو بعد واست می گذارم.

1/7/90 -11:45

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مانی جون
1 مهر 90 12:11
نوش جونت گلم
وفا مامان ياسين
1 مهر 90 19:27
خاله جوني ماشينه نوت مبارك باشه عزيزم خيلي خوشگله .... خوش رنگه.... خيلي نازه ... يه مقدار شبيه به ياسينه .. اميدوارم توش راحت باشي گلي خانم......
مامان مانی جون
4 مهر 90 18:32
ماما پانی
4 مهر 90 23:51
سلام طاهره جان خوشحالم اینجا پیدات کردم وای دخترت خیلی ناز و خوردنیه ببوسش واسم یه عالمه
زهرا مامان پارمین عسلی
5 مهر 90 13:01
سلام عزیزم..هزار ماشالله به دخمل نازت..خدا براتون حفظش کنه...منم یه دختر 6 ماهه دارم..تو نی نی سایت و مامانای فروردین90 قبلا بودم..ولی ظاهرا الان اونجا غریبه ام و کسی منو تحویل نمیگیره..نوشته بودی امیدیه توجهم جلب شد..خصوصی مینویسم واست
مهرناز مامان امین حسین
7 مهر 90 11:55
سلام طنین جون خوبی چه نازی خوشگلم به ما هم سر بزنید
مامان شینا
7 مهر 90 19:04
افل بگو ببینم تو به کی لفتی اینگد گشنگی
مامان ماهان
12 مهر 90 8:35
چقدر خوشگل شدی عزیزم نوش جونت که سوپ خوردی
مامان طاها
12 آبان 90 17:19
سلام عزیزم چه عسلی شده طنین خوشکل خاله هزااااااااااارماشالله دلم برات تنگ شده طاهره جون ببوس دخمل نازمون رو