طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

باورم نمیشه که خودت خوابیدی نفسم

1390/6/29 11:31
نویسنده : مامان طاهره
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان ،طنین قشنگم ، بعد از مدتها اومدم که واست بنویسم ، در این مدت بدلیل سفر و خراب شدن کامپیوتر نتونستم به سراغ وبلاگت بیام و نمی دونی که چقدر گفتنی ها دارم برات. نمی دونی که چه کارهایی در این مدت کردی !!!!!!!دیدنی و لذت بخش و شیرین!!!!!

اما حالا از آخر می نویسم، همین دیروز بود داشتم با خودم فکر می کردم ، دخترم همه چیزش عالیه، الهی شکر ، از اخلاق و رفتار که فوق العاده ست، مهربون، صبور، اجتماعی، خوش رو و خوش اخلاق و... . خوابت هم خوبه، شب هر وقت بخوابونمت می خوابی ، صبح ها معمولا ً تا 9 می خوابی، طول روز چندین بار چرت های کوتاه و گاهی ظهر ها یک خواب طولانی هم می ری ، مثل دیروز که 2 ساعت و نیم خوابیدی.

خیلی وقتها روی زمین می مونی و با اسباب بازی هات یا وسایل خونه سرگرم میشی،تنها زمان هایی بهانه می گیری که نیاز خاصی داشته باشی ، گرسنه باشی یا خسته و خواب آلود ، یا نیاز به تعویض پوشک داشته باشی ، در غیر این صورت بهانه گیری الکی نمی کنی ، البته گاهی هم تقاضا می کنی که نگهت دارم که از بالا و یا حالت ایستاده محیط پیرامونت رو ببینی ، که خوب حق داری و مامان با دل و جون واست انجام می ده، و شما رو در فضای خونه می چرخونه و وسایل خونه رو به شما معرفی می کنه، یا گاهی کنار مبل نگهت می دارم که خیلی دوست داری و حسابی ذوق میکنی ،عاشقتم مامان.خوشت میاد وقتی ایستادی ، من تا شماره 3 بشمارم و شما دستت رو رها کنی و بیفتی توی بغل مامان،نفس مامانی.

آینه رو هم خیلی دوست داری ، و واسه اونم ذوق میکنی.

و اما با خودم فکر می کردم که طنین همه چیزش عالیه ،فقط اگه یاد می گرفت که خودش بخوابه ،دیگه همه چیز تموم بود، یه ربع پیش وقتی دیدم خسته و خواب آلودی ،شیر که دادم ، طبق معمول گذاشتمت توی کریر و واست سی دی دعا و مناجات گذاشتم، اول کریر رو تکون دادم ولی بعد رها کردم ، و در کمال ناباوری دیدم که خودت به تدریج با گوش دادن و غرق شدن در بحر صدایی که می شنیدی به خواب رفتی ، نمی دونی چه حس فوق العاده ای در مامان ایجاد کردی، خیلی فوق العاده بود، خیلی خوشحال شدم ، خیلیییییییییییییی زیاد.امیدوارم این روند ادامه پیاده کنه و یاد بگری که هر وقت خوابت اومد خودت  بخوابی .

عاشقتم ،نفس مامان.

29 شهریور1390-ساعت11:15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
30 شهریور 90 23:34
ای جوووووووونم قربون دخمل نازم برم که خودش لالا کرده آفرین
مامان مانی جون
1 مهر 90 12:10
خوشحالم که اومدی