طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

کودکان باهوش و با احساس-24/12/89-

1390/4/1 0:46
نویسنده : مامان طاهره
298 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامان ،عزیزم ،خوبی نوگل بوستان عشق و محبت الهیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دخترم شما خیلی با احساس و دقیق و با هوشی .معمولا ً بسیاری بزرگترها بر این اعتقادند که بچه ها چیزی نمی فهمند ، و وقتی کار یا کلام  نامناسبی  را در حضور کودک ارائه می دهند و بعد از آنها خواسته می شود که جلوی کودک آن را انجام ندهند، در پاسخ می گویند ،ای بابا این که بچست چیزی حالیش نیست ، نمی فهمه. ولی من کاملا ً با این نظر مخالفم ، بچه ها خیلی خیلی خوب متوجه اطراف هستند و به شدت از محیط شان تأثیر می پذیرند ،فقط توانمندیهای لازم برای نشان دادن آنچه دریافت کرده اند را در سالهای اول زندگی بطور کامل ندارند.

اما منظور اصلی مامان از بیان این مطلب این بود که بگم شما خیلی خوب احساس میکنی و درک میکنی عزیز دلم، می دونی از کجا به چنین نتیجه ای رسیدم. من در تمام دوران بارداری با شما حرف می زدم و شعر می خوندم ،دعا می خوندم ،و خیلی چیزها برای شما پخش کردم. این روزها خصوصا ً بعد از ورود به ماه هشتم هر وقت به طور اختصاصی برای صحبت کرد با شما وقت می گذارم چنان به مامان واکنش می دی که  وجودم تماما ً شادی و شور و شعف می شه و یک دم قربون صدقت میرم. مخصوصا ً دو تا شعر هست که همیشه می خونم و شما دوستشون داری و وقتی دارم واست می خونم چنان شادی می کنی- از طرفی به طرف دیگه ای میری و ضربه می زنی به شکم مامان طاهره - که من متوجه میشم بچم چقدر خوب این شعرها رو می شناسه  و چقدر خوب دوست داشتنش رو ابراز میکنه.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
 عاشقتم نی نی باهوش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)