طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

سرما خوردگی-24/12/89-

1390/4/1 0:33
نویسنده : مامان طاهره
296 بازدید
اشتراک گذاری

صبح به خیر نو گل گلستان عشق و محبت الهیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

خوبی مامانم ؟ عزیزم ، من و بابایی هر دو سرما خوردیم ، خوبه الان شما هنوز تو دلی هستی و گرنه شاید شما هم از من و بابا می گرفتی. بابا بعد از صبحانه رفت دکتر ، ولی من بهتر بودم فعلا ً قصددکتر رفتن ندارم ، با قرقره آب نمک و شلغم و مرکبات دارم خود درمانی میکنم ، راستش واقعا ً دلم نمیاد به این همه قرصایی که دارم می خورم باز دارویی اضافه کنم.

الانم نشستم واست خاطره می نویسم و در عین حال دعاهای کودکانه گذاشتم که شما با اون روح پاکت گوش بدی ،نفس مامان.               عاشقتم

                                                             تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)