طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

حساسیت طنینم

1390/3/1 14:28
نویسنده : مامان طاهره
291 بازدید
اشتراک گذاری

 

طنین خانومم  میخوام از ماجرای حساسیتت بگم(6 اردیبهشت 1390)

3-4 روزه که بدنت پر از جوش های قرمز شده .وقتی توی سایت مطالعه کردم و توی کتاب هام مطالعه کردم ،متوجه شدم که این جوش ها در ماههای اول زندگیت طبیعیه،ولی دلم آروم نگرفت و بالاخره به اصرار من امروز بابا آرام واست از دکتر منجم زاده وقت گرفت و عصری بهم ا محل کار اومد پیش ما،بعد  همراه مامان راضیه رفتیم مطب. نیم ساعت ،سه ربعی  بودیم که بابا آرام هم از محل کار اومد پیش ما. خلاصه رفتیم پیش دکتر،اول وزن و دور سر و ملاج و رفلکس هات رو بررسی کرد.

وزنت 4200 شده و دور سرت 5/37

خلاصه همه چیز خوب بود و دکتر از  وضع شما راضی بود.مخصوصاً اینکه بیدار بودی و دکتر از آرامشت خوشش  اومده بود و کلی لبخند زد و از شما تعریف کرد.

اما در مورد جوشهات گفت اگه فقط صورتت بود چیزی نبود ،اما چون تنت هم زده بود گفت این حساسیته ،ولی نمیشه تشخیص داد که به چی حساسیت داره، ممکنه به  مواد شویندش یا غذاهایی که مامانش می خوره و یا حتی ناشی از آلودگی هوای این چند مدت (خاک)باشه و گفت به این خاطر که بی قراری نمی کنی ،معلومه که اذیتت نمی کنند و ترجیح داد دارویی تجویز نکنه و بگذاریم خود به خود خوب بشه،دل مامان آب میشه تا این جوش ها از تن شما از بین بره.

عشق و نفس مامان طاهره ای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)