طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

دخترم داره میاد !!!!!!!!

1390/3/23 11:39
نویسنده : مامان طاهره
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم داره میاد !!!!!!!!(٦فروردین)

دختر نازم  داری میای مامان

ولی مامان هیچ حسی نداره ،جز ناباوری ، نمی دونم  یه حال عجیبی دارم ،تمام مدت بارداریم به زایمان طبیعی فکر می کردم ،به اینکه با تلاش خودم به دنیا بیای  و لحظه اول توی بغل بگیرمت،ولی مثل اینکه شرایط بدنی مامان با اون چیزی که آرزوش رو داشت هماهنگ نیست.در هر حال ، باید توی این سه روز روی روحیم کار کنم.

امروز مطب دکتر بودم ،گفت لگنم مناسب نیست و اگر بخوایم باز هم منتظر بمونیم  و  باز شما طبیعی نیای ،به خاطر رشد خوب  شما ، عوارض عمل برای مامان بیشتر می شه ،چون الان حدود ۳۵۰۰ شدی. به هر حال مامان قبل از رفتن پیش دکتر کلی دعا خوند ، دیگه هر چی خیر و صلاحه . امیدوارم عمل خوبی را با هم پشت سر بگذاریم.

 قرار ملاقاتمون سه شنبه ۹/۱/۱۳۹۰. خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا (مامان النا )
6 فروردین 90 22:41
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالله سال خوبی باشه برای تو و نی نی نازت ایشالله دختر گلت سلامت دنیا بیاد و از بودن باهاش لذت ببری میبوسمتون
مامان طاهره
6 فروردین 90 23:31
ممنون مامان النای عزیز .محبت داری عزیزم
زينب عشق مامان و بابا
7 فروردین 90 13:07