طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

وقتی درد هم لذت بخش میشود!!!!!!!!

1390/3/23 11:40
نویسنده : مامان طاهره
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی درد هم لذت بخش میشود!!!!!!!! (٦ فروردین)

مامانی من واقعا ً دوست دارم شما طبیعی بدنیا بیای......

کلی این روزها پیاده روی میکنم.....امروز که در پارک پیاده روی میکردم ،دردهایی رو احساس میکردم  که هر چند آزار دهنده بود....ولی من ازش لذت میبردم.......چون اونها رو نشونه زایمان طبیعی میدونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
5 فروردین 90 18:54
من پسر اولمو طبیعی زایمان کردم اگه خدا قسمت کنه تا آخرش برم اینبار هم طبیعی زایمان می کنم آفرین به این مامان شجاع شما رو گفتما مامان طاهره جون
مامان ماهان
5 فروردین 90 19:05
الهی به شادی و سلامتی نی نی ناز نازی رو دنیا بیاری بوووووووووووووس
مامان طاهره
5 فروردین 90 23:20
ممنون مامان فرشته جون ،ممنون مامان ماهان عزیز راستش خیلی طبیعی رو دوست دارم ولی تا الان علامت خاصی نداشتم و هر کی میبینه میگه بچه بالاست.
مامان حسین
6 فروردین 90 13:41
منم پسرم را طبیعی به دنیا اوردم.سخته ولی بعدش راحت تری.
مامان طاهره
6 فروردین 90 14:47
مامان حسین ممنون که به ما سر زدی.شاد و موفق باشی