طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

یک روز خوب

1390/3/23 11:50
نویسنده : مامان طاهره
267 بازدید
اشتراک گذاری

 یک روز خوب

خوبی نانازم-٢٧/١٢/٨٩-

امروز غیر از اتفاق صبح که البته اونم خوب بود چون به خیر گذشت ، روز خوبی بود.

صبح که  بالاخره بعد از گشتن های بسیار چند روزه ، یه فرش کوچولوی خوشکل برای دخترمون  خریدیم .

عصر هم من و بابایی خوشکل کردیم و کلی عکس یادگاری گرفتیم  ،از آخرین روزای تو دلی بودن دخملمون.قراره یکی از اونها رو بزرگ کنیم و احتمالا ً تو اتاق دختری بگذاریم.

بعد هم سه تایی رفتیم پیاده روی ، توی خیابون اصلی کیانپارس.چه شلوغی و هیاهویی بود ، حس خوب نزدیک شدن عید رو می شد فهمید ،من که شلوغی رو خیلی دوست دارم ، از سکوت و تنهایی و بی تحرکی  خوشم نمیاد. دو تا آیس پک خیلی خوشمزه هم خوردیم. خیلی بهم مزه داد.

بعد هم که برگشتیم خونه کنار هم روی مبل ها نشستیم شروع کردیم با شما صحبت کردن ، و شعر ت رو   دوتایی با هم واست خوندیم.

نفس مامان و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

یونا
27 اسفند 89 2:10
طاهره جون همه وبلاگتو خوندم خیلی لذت بردم امیدوارم که به سلامتی زایمان کنی و حتما هم طبیعیباشه همونجور که دلت میخواد....راستی نگفتی اسم خانم کوچولومونو چی چی گذاشتی؟؟؟من یه بوس خوشگل واسش میفرستم
مامان مريم
27 اسفند 89 9:26
سلام طاهره جان خوبي.ني ني خوشملمون چطوره.خوبه انشالله.تبريک هم بابت فرشو هم اغاز سال جديد.پيشاپيش تبريک ميگم.راستي وب اشپزي براي کودکان رو لينک کردي چرا خبرم نکردي تا لينکت کنم.من دو تا وب واسه ني ني هام دارم امير مهدي و امير حسين خوشحال ميشم شما رو به جمع دوستانم اضاقه کنم خبرم کن.در ضمن به وب تربيتي اموزشي و وب تجربيات مادرانه هم سر بزن.در وب تجربيات مادرانه انواع دکوراسيون اتاق کودک دلبندمان و سفره هفت سين قرار دادم.خوشحال ميشم بياي .واي چقد حرفيدم
مامان مريم
27 اسفند 89 9:27
ايتم وب امير مهدي .مال امير حسين و تو وب لينک کردم.
مامان مريم
27 اسفند 89 9:29
اينم تجربيات مادرانه.....که از موضوعات مادرانه کودکانه.دکوراسيون اتاق کودک...تزيين سفره هفت سين توش پيدا ميشههههههههههههههههه
مامان طاهره
27 اسفند 89 11:52
یونا جون ممنون، محبت کردی عزیزم. اسمش رو بین مارال و طنین دوست داریم انتخاب کنیم.
مامان طاهره
27 اسفند 89 11:55
ممنون مامان مریم جون ،من هم سال جدید رو متقابلا ً به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.وب های قشنگی داری ،دستت درد نکنه. حتما ً من هم خوشحال میشم ،دوستی مثل شما داشته باشم.
مامان فرشته
27 اسفند 89 12:43
سلاممممممممممممممم عزیز دلممممممممم امیدوارم همیشه همینجوری بهتون خوش بگذره بوسسسسسسسس
مامان فرشته
27 اسفند 89 12:43
ببخشید راستی فرش جیگر خاله هم مبارکش باشه
مامان طاهره
27 اسفند 89 15:22
ممنون مامان فرشته جون
مانلی
27 اسفند 89 15:50
هورا بالاخره وب صورتی برای منم باز شد ای جانمی خاله جون نیومده میخوام بخورمت طاهره مراقب بار شیشه باش گلم
مامان طاهره
27 اسفند 89 16:00
منم هورااااااااااااااااا که خاله مانلی تونست بیاد توی وبم.بوس برای خاله