طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

پیش بینی شخصیت دختر نازم

1390/3/23 11:54
نویسنده : مامان طاهره
308 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پیش بینی شخصیت دختر نازم-٢٥/١٢/٨٩-

نفس مامان خوبی عزیزم؟

شاید عنوان این مطلب توجهت رو جلب کرده باشه ، موضوع جالبی بود ،دوست داشتم در جریان باشی ، اگر ننویسم احتمالا ً بعدها فراموششون میکنم. راستش با توجه به گزارش هایی که از حالم میدم ،هر شخصی یک پیش بینی ای میکنه:

** به شخصی گفتم خیلی گرمم میشه و عطش دارم . 

 گفت: دخترتون طبعش گرمه. از اون بچه هایی که تحمل یه ملحفه نازک رو هم نداره.

** با شخصی از وزنت گفتم و از دل ضعفه های خودم.

گفت: دخترت از اون نی نی های پر خور و شکمو هست.

** حس مامان.

میگم :دخترم خیلی آروم و با محبت و دوست داشتنیه ،چون تا تونستم روحش رو تغذیه کردم.کلی هم عشق از طرف مامان و بابا دریافت میکنه. 

** نظر بابا.

میگه: دخترم خیلی آروم و حرف گوش کنه ،چون دختر منه و از الان حرف منو گوش می ده.بابا آرام همیشه باهات حرف میزنه و نوازشت میکنه ،برات قصه می خونه و شما معمولا ً به صدای بابا واکنش نشون می دی.  

اگر باز یادم اومد می نویسم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)