طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

سالگرد ازدواج

1390/4/10 1:46
نویسنده : مامان طاهره
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیروز(8 تیر 90) چهارمین سالگرد ازدواج من و بابا آرامی بود ،

نمی دونم چطور خدا رو شکر کنم از این همه خوشبختی ای  که به من هدیه کرده ، بابا آرامی یک همسر فوق العاده ست ، خیلی مهربون و دوست داشتنی،همانطور که یه بابای خیلی مهربون برای شماست.

 

در این مدت که شما اومدی من نتونستم در مناسبتهایی که گذشت هدیه ای به بابایی بدم ،ولی این مناسبت خیلی خاص بود و دوست داشتم حتما ً چیزی تهیه کنم 

 بالاخره به این فکر افتادم  که کلیپی از خاطرات این چهار سال تهیه کنم ، خیلی سخت بود چون خیلی به برنامه پاورپوینت وارد نبودم ،خلاصه سه روز کامل پای کامپیوتر بودم ، از ساعتهای خوابم زدم که هر طور شده آمادش کنم و بالاخره آماده شد  فکر نمی کردم اینقدر خوب و تاثیر گذار باشه.

هدیه بابا آرامی  ، تشکیل شده بود از عکس هایی که این 4 سال با هم گرفته بودیم و سه تا آهنگ ،اولیش آهنگ رقص تانگوی عروسیمون بود ، دومی آهنگی که گروه موسیقی تو عروسی از طرف من به بابا آرامی تقدیم کرده بود و سومی آهنگی که بابایی برای شما انتخاب کرده بود و عکس هایی از ورود شما به زندگیمون به همراه آهنگت.

بابایی که خیلی ذوق کرد و منم از ذوق اون خیلی خوشحال شدم

 مخصوصا ً وقتی به آهنگ تو رسید خیلی خیلی خوشش اومد.

خدا رو شکر که زحماتم ارزشش رو داشت و باعث خوشحالی آرام جونم شدم.

بابا آرامی میگفت سال دیگه دخترمون بهمون هدیه میده، فدای شما بشم که قراره  سالهای دیگه به مامان و بابات هدیه بدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زیبا
10 تیر 90 1:53
سلام . من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است . اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی . اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی . حتما به وبلاگ من بیا . این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم . اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده . حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن . با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن . منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم . اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی . با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است . بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست . امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی . موفق باشی .
مامان ماهان عشق ماشین
10 تیر 90 2:24
مبارکه.
مامان طاهره
10 تیر 90 14:46
ممنون که سر زدید،میام خدمتتون.
مامان طاهره
10 تیر 90 14:47
ممنون خانمی
مامان فرشته
10 تیر 90 20:02
سلام طاهره جونم حالت چطوره ؟
طنین من خویه ؟
تبریک می گم
امیدوارم همیشه خوشبخت باشی
بوسسسسس


ممنون منا جون ،الهی شکر ما هم خوبیم. منتظر خبر خوش تولد گیسو جونم.ان شالله
مامان مانی جون
10 تیر 90 21:21
مبارک باشه
به امید خدا صدمین سالگرد ازدواجتون
قالب وب طنین جونم خیلی نازه


ممنون مامان مانی.خیلی با محبتی