طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

ورود به ماه چهارم

1390/4/10 1:57
نویسنده : مامان طاهره
372 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترکم ،ناز مامان ،باورم نمیشه که سه ماهه پیش  ما هستی ، از امروز هم که 9 تیر 1390 بود، وارد چهارمین ماه زندگیت شدی . 

کاش می تونستم احساسم رو اونجوری که واقعا ً هست ابراز کنم، نمی دونی ، نمی دونی که چقدر عاشقتیم. عاشقتیم ، خیلی زیاد. من و بابا آرام خیلی خیلی دوستت داریم و باورمون نمیشه که تو رو داریم.

از اون لحظه ای که فهمیدیم وجود داری دوستت داشتیم و روز به روز عشقمون  بهت بیشتر شد 

 وقتی به دنیا اومدی که دیگه چی بگم .

توی این یک ماهی که گذشت ،وقتی بیشتر از قبل بهمون نشون بدی که ما رو میشناسی

 و  این شناختت رو و خوشحالیت از در کنار من و بابایی بودن رو با خنده و آغو کردن و دست و پا زدن هات ابراز کردی ، دیگه نمی دونم چطوری واست توصیف کنم که چی به حال دل ما آوردی،

 وای من و بابایی توی آسمونا سیر می کنیم ،از اینکه خدای مهربون تو رو که مثل فرشته ها هستی رو به ما هدیه داده. 

خدایا هزاران بار شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
10 تیر 90 23:02
سلام طاهره جون و طنین خوشکل
اول سالگرد ازدواجتون مبارک
طنین جون سه ماهگیت مبارک باشه عزیزمممممممممممم بوووووووووووووس


وای سلام زهره جون ممنون از تبریک هات ،خوب و خوش باشید عزیزم.طاها جوونم رو ببوس.