طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

تحقق آرزوهای مامان

1390/4/12 17:33
نویسنده : مامان طاهره
331 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم واقعا ً از وقتی اومدی زندگی مامان پر از شادی شده و پر از اتفاقات خوب.تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

امروز مامان فریده خبر داد که قصد دارن از امیدیه به اصفهان نقل مکان کنند ، باورم نمیشه، چون این یکی از آرزوهای بزرگ من بود ، بی نهایت خوشحالم. امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ بده. بابا بزرگ و مامان بزرگ سختی های خیلی زیادی توی زندگی متحمل شدن، یکی از بزرگترین آرزوهای من اینه که راحتی و شادی اونا رو ببینم و به نظر می رسه که دعاهام به مصلحت حق داره مستجاب میشه.

خدایا هزاران بار شکر

تصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانی جون
12 تیر 90 18:18
سلام مامان طاهره
تو پست های قبلی حدس زده بودم هم استانی باشیم اما حالا فهمیدم حدسم درست بوده البته ما خوزستان زندگی نمیکنیم اما تقریبا همهء فامیلامون اونجان


خوشحالم ،پس هر وقت اومدی به ما هم سری بزن.
مامان فرشته
12 تیر 90 21:39
سلام عزیزم خدا این طنین جون خوشگل رو برات حفظ کنه
بووووووسسسسسسسس


فدای تو مامان فرشته جون.چشم انتظار فرشته کوچولوت هستم.
مامی آیلین
12 تیر 90 23:30
مامان طاهره عزیز خوشحال میشم که هم ما وهم دخترامون باهم دوستای خوبی باشیم از این که اینقدر با هم اتفاق نظر داریم خوشحالم این ایدی منه منو ادد کن بیشتر با هم اشنا شیم یا اگه شما راه بهتری برا اشنایی بیشتر بلدین تو نظرات وبم بنویسین خوشحال میشم

موفق باشی طنین رو جای من ببوس


مامان آیلین عزیز ، شماره موبایلم رو واست ایمیل میکنم. چون مسنجر ندارم. تونستی تماس بگیر.