طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

کارهای بامزه تو

1390/3/1 14:11
نویسنده : مامان طاهره
307 بازدید
اشتراک گذاری

کارهای بامزه تو

 

- وقتی دنبال سینه مامان میگردی لب و دهنت خیلی بامزست شبیه  جوجه گنجشک گرسنه ای که منتظر مامانش بهش غذا بده،یا گاهی دستتات رو توی دهنت فرو میکنی ،وای از اون بامزه تر اینه که وقتی روی شونه ام هستی برمیگردی صورت مامان رو می خوری ،وای که لذتش با هیچ چیز دیگه ای توی این دنیا قابل مقایسه نیست.دوست دارم از شادی فریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد کنم.

- جدیدا ً موهای خودت رو می کشی ،خیلی دلم میسوزه ،ولی خدایی خیلی بانمکی وقتی با خودت درگیر میشی.

- عاشق آب هستی ،وقتی زیر آب پاهات رو میشورم یا وقتی حمامت میدم ،رضایت توی چهرت پیداست.

- وقتی سرحال باشی ،وقتی انگشتم رو برای آغو کردنت ،میگذارم کنار لبت ،واسه مامان می خندی و منم لذت دنیا رو میبرم.

- عاشق نوری ، هر طرف نور باشه دقایق طولانی به اون سمت خیره میشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سفیدبرفی
13 اردیبهشت 90 17:38
طنین نازم .. خوشگلم ... امیدوارم چشمات همیشه تنها نور و روشنایی و زیباییهای دنیا رو ببینه ...
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 1:29
سلامممممممم عزیز دلم خوبیییییی؟ قربونش برم من چقدر بزرگ و ناز شده ماشاا... بوسسسسس
مامان طاهره
14 اردیبهشت 90 11:24
ممنون خاله جون.آنیتا رو ببوس.
مامان طاهره
14 اردیبهشت 90 11:26
ممنون مامان فرشته جون ممنون عزیزم ایشالله که شاهد بزرگ شدن گیسو جون در شادی و سلامت باشی.
مریم
14 اردیبهشت 90 11:27
آخی طنین ناز نازی خدا برای مامان طاهره حفظت کنه خوشکل خاله