طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

آخرین پیاده روی

1390/3/1 17:44
نویسنده : مامان طاهره
235 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین پیاده روی

نگارش در تاريخ 9 / 1 / 1390 و ساعت 0:15 توسط مامان طاهره

سلام سلام صد تا سلام

اومدم بگم حالم خوبه ، یعنی بعد از یه پیاده روی دو نفری با عشق اولم ،بابای مهربونه دخترم و خوندن شعر دخترمون با هم دیگه و صحبت خصوصی با دخترم حالم اومد سرجاش......

ببخشید خاله ها که اینقدر اوقات تلخی کردم ، آره یه رگ بد دارم که از تو نوشته هام با هاش آشنا شدید ،گاهی میگیره ، البته معمولا ً کوتاهه ولی وقتی بگیره عمیق می گیره و بدجور من رو بهم می ریزه ، ولی الان خوب خوبم....

مامان فرشته عزیزم گاهی لازمه یه دوست مهربون از روی مهربونیش توی گوش آدم هم بزنه تا به خودش بیاد ، تو خواهر عزیز منی ،کلامت همه متین .......

الان خوبم کلی واسه دخترم تعریف کردم که فردا با چه شرایطی روبرو می شه ،بالاخره آمادگی داشته باشه ،اونم کمتر دچار استرس میشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
9 فروردین 90 0:49
قربون خودت و دخمل نازت طاهره جون فکر نمی کنم امشب بتونی بخوابی زود بیا آپ کن و عکس دخمل نازمونو بزار ما رو زیاد منتظر نزاری ها دعا هم یادت نره بوس برای هر دوتون