طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

ساعات و لحظات پایانی

1390/3/1 17:48
نویسنده : مامان طاهره
246 بازدید
اشتراک گذاری

ساعات و لحظات پایانی ٨/١/٩٠

می دونی مامان جووونم ، من وقتی می خوام سفر هم برم دم آخری استرس می گیرم که آیا همه چیز سر جاشه و چیزی جا نمونده ، حالا فکر کن بحث تولد دختر عزیزمه ،فکر کنم این آشفتگی ها از استرس و اضطرابه .

می دونم لحظه ای که چشمام به تو بیافته همه چیزی درست میشه و حالم بهتر میشه .چقدر دلم می خواد باهات حرف بزنم بهتره برم توی اتاق دیگه ،چون دوست دارم دوتایی تنها باشیم و باهات حرف بزنم. اونا دیگه نیاز با یادداشت کردن نداره چون می دونم همه اش گوشه ذهنت باقی می مونه.

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
8 فروردین 90 20:41
ای کلک ها رفتید در گوشی حرف بزنید باشه خوش باشید
مامان مانی جون
8 فروردین 90 21:03
وای چرا اینقدر ناراحتی? مگه سزارین چشه? مردم کلی هزینه میکنن دکتر میبینن و زیر میزی میدن تا سزارین شن مثل خود من که از هفته ۱۸ رفتم دکترمو انتخاب کردم واسه سزارین. این مسئله واسه هر کسی پیش میاد پس علم واسه چی پیشرفت کرده؟ عزیزم این آخرین لحظه هایی که نی نیت تو دلته رو خوش باش و بزار با خوشی نی نیت بیاد به فکر حرف دیگران هم نباش