طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

دندون درد

1390/3/23 11:57
نویسنده : مامان طاهره
292 بازدید
اشتراک گذاری

 دندون درد -٢٤/١٢/٨٩-

دخترکم دندون مامان خیلی درد میکنه ، بابایی هم بعد از افطاری یک استامینوفن خورد و خوابید چون سرش درد می کرد،از طرفی حوصلم حسابی سر رفته و از طرف دیگه دندون درد حسابی کلافم کرده، صداهای بیرون هم آدم رو اذیت میکنه ،امشب چهارشنبه سوری هست و اون بیرون مثل میدون جنگ شده ،یکسره صداهای بلند و وحشتناک به گوش می رسه. 

 

به همین خاطر اومدم با تو حرف بزنم ،که بهتر بشم. قربونت بشم ،امروز دائم پاهای نازت رو توی شکم مامان تکون می دی ،عاشق این حرکتت هستم ،خصوصا ً وقتی پات رو به شکم من فشار می دی و من می تونم زیر دستم لمسش کنم. جون مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وبلاگ آموزشی برای مادران
25 اسفند 89 2:45
سلام قشنگم امیدوارم که به سلامتی نی نی ات به دنیا بیاد وقتی مادر شدم (‌الان دخترم 11 ماهه است ) خیلی زود .. ( در واقع همون روز اول )‌فهمیدم چیزی از مادری نمی دونم لحظات قشنگم رو با دخترم و کتابای مختلف تقسیم کردم حالا می خوام گلچین آموخته ها و تجربیاتم رو در اختیار دیگران بذارم تا وقت کمتری ازشون گرفته بشه و بتونن لحظات بیشتری رو با کوچولوشون خوش بگذرونن ضمن اینکه جوابگوی خیلی از سوالاشون باشه اگه دوس داشتی بیا و با من همراه شو اگر نه که ... من باهات همراه می شم و آرزوی سلامتی برای خودت و خانواده ات دارم به خصوص مسافر کوچولوی این دنیا خیلی خیلی مراقب خودت باش