طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

کی میای دخترم ، چطور میای قلب مامان؟؟

1390/3/23 11:58
نویسنده : مامان طاهره
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

کی میای دخترم ، چطور میای قلب مامان؟؟-٢٤/١٢/٨٩-

    دختر نازم امروز آخرین ویزیت سال ۱۳۸۹ بود . عصر رفتم مطب دکتر محمودی ،امروز دکتر معاینم کرد ،ولی خبر رضایت بخشی به مامان نداد. گفت که شما سرت بالاست و لگن مامان باز نشده و پیشنهاد کرد که برای ۴ ،۵ فروردین عمل کنم، چون اگر دردم بگیره با این وضعیت زایمان سختی خواهم داشت و این احتمال هم وجود داره که شما بدنیا نیای و بعد از درد کشیدنها دکتر مجبور بشه مامان رو عمل کنه تا شما رو بدنیا بیاره.در آخر تصمیم رو به خود من سپرد ، تصمیم خیلی خیلی سختیه ، واقعا ً نمی دونم بهترین تصمیم چیه،چون من دوست دارم شما طبیعی به این عالم بیای ، خودم برای بدنیا اومدنت تلاش کنم و شاهد تولدت باشم و بعد سریع بغلت کنم، حاضرم برای رسیدن به این خواسته درد های زیادی رو تحمل کنم. تو فقط همکاری کن و طبیعی بیا نفس مامان.

چریان چیه خانمی؟ جات گرم و نرمه خیال نداری به این زودیا بیای ؟ خانمی وقت اومدنه دیگه ، مامان و بابا چشم انتظارت هستن. بدو بیا تو بغلم ،عشق مامان طاهره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیما وحدیث
24 اسفند 89 20:54
سلام مامان نه چندان دور.خیلی کار خوبی میکنی که می خوای طبیعی زایمان کنی . من دوتا دخملام وطبیعی به دنیا آوردم .مقایسه که میکنم خیلی خیلی بهتر ازشزارینیا تونستم بایستم وکارام وانجام بدم . به ماهم سربزن
مامان طاهره
24 اسفند 89 22:43
مامان شیما و حدیث ،ممنون که به ما سر می زنی .راستش من نمی تونم وب شما رو باز کنم ،نمی دونم مشکل از کجاست. ممنن از دلگرمیت