طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

برای تو که عزیز ترینی برای مامان و بابا-24 اسفند

1390/3/23 12:08
نویسنده : مامان طاهره
291 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم خیلی دوستت دارم ،خیلی زیاد ،دلم می خواد بهترین ها رو برای تو انجام بدم ، بهترین هایی که به پرورش جواهر ارزشمند روح لطیفت کمک بکنه و  عشق و محبت و نوعدوستی و مهربونی و فداکاری و وفاداری و حکمت و انصاف و ........ در وجودت پرورش بده. بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

خدایا آیا من لیاقت پرورش این موجود روحانی و  ارزشمند رو دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای من کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
23 اسفند 89 15:52
سلام عزیز دلم تو رو خدا مواظب خودت باش این یک ماه هم بگذره به سلامتی من از ماه هشت خیلی بیشتر از هر ماهی می ترسم .......... چه جالب ما هم روز 5 شنبه قرار نی نی سایتی داشتیم بوسسسسسسس برای دوست جدید و نازم
مامان فرشته
23 اسفند 89 15:53
راستی گلم اسم واقعی من موناست و اسم نی نی سایتی ام سماست
مامان طاهره
23 اسفند 89 19:53
مونا جون ممنون که به یادم هستی.اسم من هم طاهره ست. تو نی نی سایت هم مامان طاهره هستم.
مونا جان من نمی تونم وبت رو توی وبلاگم اضافه کنم.