طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

گزارش مراجعه به خانم دکتر

1390/4/14 10:05
نویسنده : مامان طاهره
348 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز (۱۷ اسفند) رفتم مطب  دکتر محمودی ،بهش گفتم خانم دکتر بالاخره من واسه کی منتظر نی نی باشم؟ شما میگید نی نی اندازه هفته ۳۷ هست ولی به حساب خودم نی نی هفته ۳۵ میشه. خانم دکتر هم حساب کرد و گفت ،به خاطر رشد خوبش ما تا ۲۰ فروردین منتظر می مونیم ،اگه خودش نیومد ما میاریمش.

 ولی مامان مطمئنه که خودت میای ،مامان طاهره خیلی خیلی دوست داره که شما طبیعی به این دنیا پا بگذاری ، مگه میشه برای اینکه گلی بشکفه  باغبان خودش گلبرگهاش رو باز بکنه ، اون گل باید بنا به خواست الهی در موقع معین ،بنا به زمانی که حق برایش برنامه ریزی کرده بشکفه . مامانی هم دوست داره شکفتنت رو به چشم خودش به نظاره بنشینه ، بهاش رو هم می پردازم ، بهای اون درده؟ باشه با تمام وجود بهاش رو می پردازم ،ولی دوست دارم شما در زمانی که اراده حق هست بشکفی و مامان شاهد اون باشه و بعد سریع شما رو در آغوش بگیره.

یا الهی بی صبرانه منتظر اون روز بی نظیر و رویایی هستم. تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net٢٤ اسفند 89

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)