طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

روزهای اول با هم بودن

1390/3/1 15:14
نویسنده : مامان طاهره
492 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای اول با هم بودن(٢٧/١/٩٠)

طنین عزیزم شما ۱۷ روزه که به این عالم قدم گذاشتی ، در این مدت حسابی زندگی من و بابا آرام رو دگرگون کردی. نمی دونی که چقدر دوستت داریم و چقدر عاشقتیم. اما خوب نگهداری و محافظت از شما فرشته ی کوچولو چندان هم آسان نیست.

روزها اکثرا ً می خوابی ، اما شب ها حسابی مامان طاهره  و گاهی هم بابا آرام رو بی خواب میکنی.شب ها که بیدار میشی خوابوندنت خیلی سخته ، می خوای بیدار باشی تا بیداری هم دوست داری شیر بخوری ، حسابی مامانی رو آخ کردی ،اینجا نمی تونم بگم. شب بیداری ها خیلی خیلی بده،واقعا ً  اذیت میشم. خیلی ها می گن بعد از ۴۰ روز خوابت خوب میشه و شبها بیشتر می خوابی ، امیدوارم این طور باشه، چون برنامه روزهام هم حسابی بهم ریخته شده.

با تمام این شکوائیه ها با تمام وجود عاشقتم. دلم می خواد یک دوربین بگذارم و تمام این لحظات رو ثبت کنم ،خیلی دلم میسوزه یک روز بیاد که دیگه این روزها و لحظات نباشن ، این صورت ناز و لطیف و معصوم ، این دستهای کوچیک و قشنگی که روی سینه مامان می گذاری، خنده های شیرینی که توی خواب میکنی مخصوصا ً اونایی که صدا دارند ، دلم غش می ره واسشون.غنچه کردن لب کوچولوی خوشکلت ،حتی اخم کردنهات ، مک زدنهات ،مخصوصا ً وقتی سینم رو گم کردی و هوا رو مک میزنی !!!!!،وای عاشق همشونم. فدای وجودت بشم  عزیز دل مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
27 فروردین 90 15:15
ای جانم فداش بشم من که مامانشو بی خواب کرده خوش به حالت گلم برای منم شیر دادنی دعا کن بوسسسسس
طاهره
27 فروردین 90 20:01
حتما ً عزیزم ایشالله به دل خوش کوچولوی نازت رو بغل بگیری.بیام عکس های قشنگش رو تو وبلاگش ببینم.