طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

نابغه کوچولو ی 100 روزه مامان

1390/4/15 15:52
نویسنده : مامان طاهره
856 بازدید
اشتراک گذاری

 

طنین: مامانی میگه تو وجود من یه طنین خانم نابغه هست ،که برای اینکه همه ببیننش مامانی باید از الان یه کارایی بکنه که اون طنین خانمه نابغه از نهان من بیرون بیاد.niniweblog.com

مهربونایی که دارن می خونن: طنین خانم مامانت باید چه کار بکنه؟

طنین:مامانم میگه باید کارایی بکنم که همه مامانا نمی کنن.

مهربونایی که دارن می خونن:یعنی چی؟

طنین: فکر کنم منظور مامان این باشه که کارهایی بکنه فراتر از شیر دادن و پوشک عوض کردن و و  و   وو  و ،چون این کار ها رو همه مامانا میکنن ولی بعضی کارها رو همه مامانا نمی کنن اون کارا رو فقط مامانایی میکنن که باور دارن تو وجود نی نی شون یه نابغه قایم شده.

مهربونایی که...: آهان ،چه جالب.حالا این مامانا چه جور کارایی می کنن؟

طنین: خوب دقیقا ً نمی دونم!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی یه فکری کردم. از امروز که صدمین روز حضور من در آغوش مامان و بابامه ،یه قرار میگذاریم.چه قراری؟ اینکه من هر روز میام میگم مامانم امروز چه کار متفاوتی کرده ،خوبه؟؟؟niniweblog.com

مهربونایی که ....:خیلی خوبه ،ممنون نابغه کوچولو.

طنین:خواهش میکنم،فعلا ً.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان مانی جون
15 تیر 90 17:58
نابغه کوچولو کارایی که مامانت واست میکنه خیلی مهمه چون تو الان فقط و فقط به همین چیزا نیاز داری
طنین
15 تیر 90 21:05
مرسی خاله جون ،منم قدر مامانم رو می دونم خاله. واسش می خندم ،باهاش حرف می زنم.
مامان ماهان
16 تیر 90 11:18
طنین ناز من همین کارایی که مامان جون برات میکنه خیلی مهمه و مطمئن باش وقتی بزرگتر شدی مامانی کارای جدیدتر هم میکنه
بوسسسسسسسسسسسسس



ممنون مامان ماهان عزیز
مامان ماهان
16 تیر 90 11:22
طاهره جونم لینکت کردم


ممنون ،فقط میشه تاریخ دقیق روز تولد ماهان جون رو بهم بگید؟
مامان فرشته
16 تیر 90 16:27
سلاممممممم عزیز دلم خوبی /
ای جونم قربون این دخمل نازمون برم من
بوسسسسسسسسس


خدا نکنه من قربون شما
دانيال
18 تیر 90 9:50
سلام
سايت قشنگي داريد
از سايت دانيال هم ديدن كنيد مخصوصا" قسمت فرش كودك
كوچولوتو مي بوسم
باي



خیلی ممنون
مامان فرشته
24 تیر 90 12:49
سلام مهربونم خوبی ؟


فدای شما عزیزم
سپیده
27 تیر 90 9:15
سلام مامان طاهره ی عزیز.منو یادتون میاد؟
یه شب توی نینی سایت تاپیک زدم که باتازه ازدواج کردم و با شوهرم بحثم شده بود و شما کلی منو راهنمایی کردید.هم خواستم دوباره از حرفای قشنگتون تشکر کنم و هم اینکه بگم خدا فرشته ی بسیار زیبایی بهتون هدیه داده.خیلی دوست داشتنی و نازه.امیدوارم طنین خانوم گل در کنار این مامان بی نظیر و بابای مهربون همیشه
شاد و سلامت باشه.از دور میبوسمش.بووووس



فدای شما سپیده عزیز ممنون از لطفت عزیزم

مامان قندعسل
29 تیر 90 1:15
طنین خانومی قدر مامان رو بدون
به ما هم سرکی بزنین


ممنون عززیم،حتماً
مامان رها
30 تیر 90 17:28
سلام طاهره جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
هزارماشالا طنین خیلی ناز شده هااااااااااا
از طرف من ببوسش
با اجازت من لینکت میکنم عزیزم...


فدای شما،ممنون از محبتت
مریم مامان بهراد
2 مرداد 90 17:16
سلام ممنون که به وبلاگ بهراد سر می زنید منم شما رو لینک می کنم


ممنونم
مریم مامان بهراد
2 مرداد 90 17:17