طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

گزارش وضعیت سلامتت در پایان 3 ماهگی

1390/4/13 13:19
نویسنده : مامان طاهره
499 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفس مامان، دیروز من و شما و بابایی  رفتیم ،مطب دکتر مرعشی ،آخه سه روز بود که به خاطر سهل انگاری و عدم پرهیز من ، دوباره آثار حساسیتت رو دیدم و خیلی ناراحت و نگران بودم.

من نمی دونستم ،امروز دکتر بهم گفت اگر ناپرهیزی کنید تا دو هفته بعدش هم احتمال دیدن نشونه های حساسیت وجود داره.

به هر حال قول میدم بیشتر از این حواسم رو جمع کنم ، دلم واسه یه قاشق ماست و یه لقمه نون و پنیر  و یه لیس  بستنی بدجور تنگ شده ولی همش فدای یه تار موی دختر نازم.

ان شاءالله بزرگتر که شدی و بهتر شدی با هم و  در کنار هم  می خوریم،عاشقتم.

گزارش رشدت در پایان سه ماهگی:

وزن:3700

قد:60

دور سر:40

الهی شکر دکتر از رشدت راضی بود.

عاشقتم ،با هم دعا میکنیم که  هیچ نی نی ای بیماری و مشکلی نداشته باشه.

به امید خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)