طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

معرفی کتاب 1

1390/5/4 16:10
نویسنده : مامان طاهره
485 بازدید
اشتراک گذاری

 

در ادامه چند کتابی که این روزها برای مطالعه در دست دارم رو معرفی میکنم ، که دختر ناز مامان بعد ها که نشست پای وبلاگش بدونه مامانش چه کتبی رو برای تربیت بهتر اون مطالعه میکرده و دوم اینکه دوستانی که به ما سر می زنند ، با این کتاب ها آشنا بشن:

1- راهنمای تربیت کودک (از لحظه تولد تا ده سالگی)،نوشته ویلیا سیرز و مارتا سیرز و ترجمه بهاره نوبهار

فوق العادست ،من که خیلی دوستش دارم ، نکات کلیدی زیادی رو در بر داره.

2-چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازیم ،نوشته شاکونتالا دوی،ترجمه زهری زاهدی

این رو هم خیلی دوست دارم ، اول اینکه کمک میکنه نگاه بهتری به توانمندی ها و استعدادهای کودکمان داشته باشیم    و ثانیا ً تمرینات عملی خیلی خوبی ارائه داده که البته برای طنین زوده ولی فکر میکنم برای 5/1 -2 ساله ها به بعد خوب و بسیار بسیار موثر باشند.

3- صد بازی با نوزاد ،از مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا

اینم  کتاب خوبیه ،هر چند بازی هاش مختصرند

4- هم غذای کمکی، هم شیر مادر،نوشته سارا لوئیس،مترجم:متین پدرامی

این رو نازه دست گرفتم ،چون دخترم داره وارد 5 ماهگی میشه و اگه همه چیز خوب پیش بره ، قراره غذای کمکی رو واسه طنین خانم شروع کنم ، در یک نگاه کلی به نظرم اومد نکات خوبی رو ارائه داده.

5- یک مجموعه ست تحت عنوان :شیوه های تقویت هوش نوزادان ،اثر دکتر بئاتریس میلتر ،ترجمه طاهره طالع ماسوله ،برای 3-6 ماه

این مجموعه دارای سه جزوه ست که حاوی عکس ها و تصاویر رنگی ای هستند که با نشان دادن آنها به کودک ، به تحریک کودک و رشد توانمندی های ذهنی او منجر می شود.

 

منتظر معرفی کتب بعدی باشید.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)