طنینطنین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نوگل گلستان عشق و محبت الهی

واکنش به آینه(5/4 ماهگی)

1390/5/28 2:20
نویسنده : مامان طاهره
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که به آینه واکنش نشون می دی ، تا قبل از اون خودت رو نگاه می کردی ولی واکنش خاصی نشون نمی دادی، اما چند روز پیش دستت رو به سمت تصویر آینه بردی ،امروزم که جلوی آینه ،غایب موشک بازی و دور و نزدیک بازی کردیم،کلی می خندیدی  و با تکون دادن دست و پات ذوق می کردی.

فدای شادی هات

آرزوی قلبیم اینکه که همیشه در شادی و آرامش باشی

ساعت 2:20 دقیقه ست،برم بخوابم که خیلی خستم.

عاشقانه دوستت دارم،خدایا کمکم کن مامان خوبی باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مانی جون
28 مرداد 90 18:59
قربون واکنشت برم جوجو بزرگ شدی که بازی میکنی خوش به حال مامان طاهره با این دخنر ناز و خواستنیش
وفا مامان ياسين
29 مرداد 90 12:48
واي جيگرت رو خاله ..... مي تونم تصور كنم كه با اون چشمايه نازت چطوري خيره ي شي به اينه .............
مامان ماهان
30 مرداد 90 1:20
وااااااااااااااااای عزیزمی میخواد خوشگلیاشو تو آینه ببینه
مهناز
1 شهریور 90 20:28
سلام عزیزم انشاالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید عسلک رو ببوس
ترانه
3 شهریور 90 10:48
نازی طنین خوشگله پویان هم اینه را خیلی دوست داره و وقتی میبرمش سر اینه هی یه نگاه به من میکنه یکی به خوش و دوباره برمیگرده تو صورت من ...انگار دنبال یه ارتباط منطقی میگرده بچه ام که چرا دو تا مامان اینجا هست
ترانه
3 شهریور 90 10:48
طاهره جون من اومده بودم لینکت کنم ولی دیدم تو زودتر از من اینکارو کردی
مامان ماهان
8 شهریور 90 9:52
عيد فطر، روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت مبارک باد
مامان مانی جون
13 شهریور 90 16:02
مامان طاهره طنین جون کجاییییییییییییییییین
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:41
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان ماهان
28 شهریور 90 9:49
سلام خوبیییییییییییییییییی